torsdag 31. januar 2008

Ting 1 Om web 2.0, programmet 23 ting og livslang læring


23 ting er 23 nye ting for meg, men jeg skjønner at jeg er utsatt for livslang læring - flott det. Regner med å lære masse nytt og kanskje nyttig. Web 2.0 er et sosialt verktøy - lett å kommunisere med andre.
Morsomt å blogge, det har ikke gått så aller verst hittil, men det går nok en stund før automatikken er inne. Her har jeg vært inne på www.morguefile.com og funnet et bilde som jeg har hentet opp og fått lagt til bloggen min. Flink pike?

5 kommentarer:

Geiteberg sa...

Ja det må jeg si. Så fin mal og fine garger. Jeg må nok endre mal til noe mer proft! Brit

jorunn sa...

Så lekkert! Spesielt dersom du er Liv Helene. Svarer med ein annan id så kan du jo sjå om du kjenner meg.
Jorunn

Heidis 23 Ting sa...

Ja, du er kjempeflink pike. Fine farger, bilde og til og med etiketter. Stå på! Hilsen heidi

Ann Sylvia sa...

Ungdommene trenger ikke komme her og her lenger.... Selv oldisene får til dette... GØY :-))

Ulla-Britt sa...

Så fin blogg du har laget! Lekre bilder og fine farger. Bir inspirert til å komme på banen igjen! Har ikke rukket å jobbe med dette siden kurset, så nå slår jeg til på søndag formiddag! hilsen Ulla-Britt